Régebben még senki sem hitte, hogy léteznének farkasok és az ők ősi ellenségeik, a vámpírok. Azonban létezik egy ősi quileute legenda, mely egy alakváltó lányról szól, aki bevésődik egy félvér vámpírba, és nemcsak ők, hanem a gyerekeik is olyan hatalommal rendelkeznek majd, amivel átvehetik a vámpír társadalom felett a hatalmat. A legendák néha megelevenednek, avagy teljesen más értelmet kapnak, attól függ, hogy a kiválasztott lány miképpen alakítja az életét. Kövesd végig a történetet, és megtudod, mit hoz az ősi jóslat a szereplők életében!

2011. augusztus 10., szerda

Sziasztok!

Tudom nagyon nem ide tartozik, de kimondhatatlanul mérges lettem pár perce. Elkezdtem nézni a híradót - amit nem sűrűn szoktam -, és volt benne egy apa, aki félholtra verte a saját tizenegy hónapos kisfiát (kiverte a fogait, és eltörte az egyik kezét). Azon kívül, hogy felkaptam a vizet, teljesen kirázott a hideg. Hogy képes valaki bántani egy kisgyereket (vagy bárki mást) ? Hiszen az a szerencsétlen pici, még megvédeni sem képes magát. Ja, és persze, ami a legdühítőbb, hogy mindezért csak 1 évtől 5 évig terjedő szabadságvesztést kaphat :O Az ilyen emberektől vagy elvenném, de inkább nem is adnék gyereket. Ott vannak a normális szülők, akiknek nem lehet (betegség, vagy bármi más miatt), ők mégsem érdemlik ki, hogy lehessen babájuk, de az ilyen embereknek többször is megadatik. Ahelyett, hogy összetennék a két kezüket, mert megadatott nekik a gyermekvállalás, ilyeneket tesznek, és ez szerintem FELHÁBORÍTÓ! Mi olyan ok lehet, amiért így meg kell verni egy tizenegy hónapos gyereket, talán sír vagy enni kér?:@ Az embereknek rá kellene már ébredniük, hogy egy gyerek nem csak tárgy, amivel dicsekedni lehet a szomszédoknak, vagy a rokonságnak, hanem élő lélegző ember (csak kicsiben), akiről gondoskodniuk kell(míg el nem éri azt a kort, mikor már magáról is képes), ha volt annyi eszük, hogy felelőtlenül belevágtak, a családalapításba. Bocsánat a kifakadásomért, de egyszerűen nem bírtam magamban tartani.

Érdekelne, hogy ti mit gondoltok erről a témáról? Ti, milyen börtönbüntetést szabnátok ki neki?

Puszi:)
Carly

UI: A fejezet fele már megvan, de húgom barátjának laptopján ragadt:( Szóltam már neki, hogy küldje el az e - mail címemre, ám eddig nem jött meg:( Amint átküldi, azonnal befejezem, elküldöm Beának, hogy nézze át, és utána felteszem!:)

3 megjegyzés:

bea írta...

Huh, hát én tudod, mit tennék az ilyen "emberrel"?
Kitörném a fogát, és nem csak a bordáját törném el, hanem mindenét!!(pedig nem vagyok erőszakos típus)De egy ilyen IZÉT nem lehet sajnálni!!!!! 11 hónapos?????? Könnyű azt bántani, aki gyengébb. Ha ennyire verekedhetnékje támadt, menjen ki az udvarra, aztán rugdossa a ház falát, vagy mit tudom én, de a gyerekhez NE nyúljon!!!
Na, nem is írok többet, mert még a végén valami nagyon rossz kívánkozna ki belőlem!!!!!

Dorcsi16 írta...

Szia! Hát én nagyon védem a piciket és sajnos nem ez az első ilyen eset. :'( A híradóban rendszeresen hallani gyermekbántalmazásról és én ugye bár még csak tizennégy éves vagyok, de egyenesen gyűlölöm azt az embert, aki képes ilyet tenni! A saját vére basszus! Az ilyen embert nem is lehet annak nevezni. Ez egy hülye bunkó paraszt állat, akiből kifelejtették a lelket. Egy idegbetegnek tényleg nem szabad gyereket adni a kezébe, mert NEM érdemli azt sem, hogy rá nézzen. Én életfogytiglant adnék egy ilyen baromnak :@ Nagyon feldühítő, hogy ennyire nem foglalkoznak a bébivel! És annak lelkivilágával. Hogy tud majd tovább élni ezzel a traumával? Oké lehet, hogy nem is fog rá emlékezni, de akkor is!

Carly írta...

Sziasztok!

Mindkettőtökkel mélyen egyetértek, de nem vagyok benne biztos, hogy létezik elég kemény büntetés, egy ilyen - hát nem is jut jó szó rá az eszembe - IZÉ számára, ahogy Bea fogalmazott.

Puszi:)
Carly

Megjegyzés küldése