Régebben még senki sem hitte, hogy léteznének farkasok és az ők ősi ellenségeik, a vámpírok. Azonban létezik egy ősi quileute legenda, mely egy alakváltó lányról szól, aki bevésődik egy félvér vámpírba, és nemcsak ők, hanem a gyerekeik is olyan hatalommal rendelkeznek majd, amivel átvehetik a vámpír társadalom felett a hatalmat. A legendák néha megelevenednek, avagy teljesen más értelmet kapnak, attól függ, hogy a kiválasztott lány miképpen alakítja az életét. Kövesd végig a történetet, és megtudod, mit hoz az ősi jóslat a szereplők életében!

2011. december 25., vasárnap

Életjel....és egyebek



Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánni!

Ez volt az első dolog, amit szerettem volna, a második pedig, hogy pontosan tudom, mennyire régen jelentkeztem már, bármilyen írással, illetve életjellel magam felől. Nincs mit szépítenem, az igazság az, hogy mindig dolgozom, amikor esetleg mégsem, akkor alszom. Nagyjából ezzel el is megy egy napom. Folyton tervezgetek, hogy majd ekkor, meg akkor írok, ám ez szinte soha nem jön össze. Nem mondom, írtam az hogy egy sort sem írtam az eddig elkezdett fejezetekhez, de az olvasásukhoz, a mostani kinézetüknél sokkal többre van szükség, mert fél munkát nem szeretnék kiadni a kezeim közül. Mivel most van egy teljes hetem itthon, próbálok azon lenni, hogy legalább az egyik történetemhez kerüljön fel új fejezet, mert annyi sok jó ötletem van, hogy azt sem tudom melyiket írjam meg. Míg nem írtam, az is megfordult párszor a fejemben, hogy talán bezárom az összes blogot, hiszen minek legyenek nyitva, ha nincsenek új fejezetek, aztán meggondoltam magam, mert ennyire könnyen egyszerűen nem adhatom fel, így úgy döntöttem maradnak, és mikor újra lesz időm frisselni, felkerülnek az új fejezetek. Annyi biztos, hogy néhol lesznek változások. Lesz, ahol a kinézetben vagy a történetben, viszont olyan is, ahol mindkettőben, az utóbbinál erősen hagyatkozom Beára, mert egyszerűen fenomenális háttereket képes létrehozni:) A jövőre nézve leírok pár dolgot a blogokkal kapcsolatban, hogy tisztább legyen a kép, annyit azért elől járóban, hogy amit ide leírok, még változhat, a tényleges megvalósításig.

Que quowle: Azzal azt hiszem mindenki tisztában van, hogy ez a történet lassan a végéhez ér. Még nem tisztázott, a hátralévő fejezetek száma, de annyi biztos, hogy Mandy karaktere lassan révbe ér (a vég kifejlett már megvan, csak a szereplőket kell összehozni).

Emlékeimet keresve: Carly története is tovább folytatódik, de az utolsó fejezet végénél, igazából saját magamnak kavartam be azzal, hogy a főszereplőm egyszerűen otthagyta Jake-et, mert eredetileg nem így akartam folytatni, viszont az utolsó jelentkezésem óta, átbeszéltem Beával a dolgot, és egy (lehet csak szerintem), sokkal jobb folytatást találtam ki, amiben feltűnnek új szereplők is, lényegében emiatt is változik meg kicsit a sztori, de nem kell félni az alaptörténet, azaz a Carly-Jake páros biztosan megmarad:)

Reménytelen szerelem: Ezzel a történettel bajban voltam, mert egy darabig úgy volt, hogy nem folytatom, mivel más terveim voltak vele, de jobban belegondoltam, és marad minden a régiben. Lilly és Andrew története folytatódik, de a bonyodalom itt sem maradhat, majd el:P

Igazából ennyit akartam, hogy legalább ti is tisztán láthassátok a helyzetet, miért is nem jelentkeztem eddig, illetve, miért írok olyan ritkán.

Puszi!
Carly


2 megjegyzés:

bea írta...

Én itt vagyok, ha kellek, csak szólj! :)
Drukkolok, hogy sikerüljön megírnod a fejiket, max. addig nyaggatlak, amíg kész nem lesznek!!! :P

Carly írta...

Szia!

Rendben, ebben benne vagyok, és köszönöm!Reményem szerint, legalább az egyiket sikerül megírnom hétvégéig:) :P

Megjegyzés küldése