Régebben még senki sem hitte, hogy léteznének farkasok és az ők ősi ellenségeik, a vámpírok. Azonban létezik egy ősi quileute legenda, mely egy alakváltó lányról szól, aki bevésődik egy félvér vámpírba, és nemcsak ők, hanem a gyerekeik is olyan hatalommal rendelkeznek majd, amivel átvehetik a vámpír társadalom felett a hatalmat. A legendák néha megelevenednek, avagy teljesen más értelmet kapnak, attól függ, hogy a kiválasztott lány miképpen alakítja az életét. Kövesd végig a történetet, és megtudod, mit hoz az ősi jóslat a szereplők életében!

2010. július 30., péntek

Hírek a frissről

Sziasztok!

A frissel kapcsolatban az a helyzet,hogy igazából nem tudom.
Arra is gondoltam,hogy abbahagyom az egészet.
Nagyon szeretem ezt a történetet,de teljesen felesleges tovább írnom.
Vannak akiktől kaptam visszajelzést,amit nagyon köszönök nekik,de valahogy úgy érzem nem elég.
Lehet,hogy telhetetlennek tűnök ezzel,de ez van,így érzem.
A bétám is felszívódott,valószínűleg sok a dolga,de nem tudok mit csinálni és az elemek is össze beszéltek ellenem.
Még egyszer SAJNÁLOM!!!

Puszi:)
Carly

3 megjegyzés:

Shyla írta...

Szia! Szerintem nem kellene abbahagynod ezt a történetet, mert nekem nagyon tetszik. Hidd el én is így kezdtem, nem sok visszajelzést kapok még ma sem... De viszont ha rám hallgatsz, akkor ne az érdekeljen, hogy tetszik-e másoknak, hanem azt döntsd el, hogy miért kezdted el írni. Kikapcsolódásként? Vagy a magad örömére?
Ne add fel.. Nekem nagyon tetszik :)

=)GoOofy(= írta...

Carly!!!
Nehogy abba merd hagyni!
Én is így kezdtem...És nez velem még most is így van, de nem adom fel.Hol a kitartás?!
Nem szabad abba hagynod!
Nagyon szépen kérlek, ne!!!
Hát nem látod a chat-ben mennyi dícséret van?És csak jó kommenteket kapsz!
Ne hagyd abba!Küzdj!:)
Puszi
GoOofy

Carly írta...

Sziasztok!
Köszönöm,hogy vagytok nekem:)

Puszi:)
Carly

Megjegyzés küldése