Régebben még senki sem hitte, hogy léteznének farkasok és az ők ősi ellenségeik, a vámpírok. Azonban létezik egy ősi quileute legenda, mely egy alakváltó lányról szól, aki bevésődik egy félvér vámpírba, és nemcsak ők, hanem a gyerekeik is olyan hatalommal rendelkeznek majd, amivel átvehetik a vámpír társadalom felett a hatalmat. A legendák néha megelevenednek, avagy teljesen más értelmet kapnak, attól függ, hogy a kiválasztott lány miképpen alakítja az életét. Kövesd végig a történetet, és megtudod, mit hoz az ősi jóslat a szereplők életében!

2010. augusztus 1., vasárnap

Szóval...

Sziasztok!!!

Gondolkoztam és,amit két napja írtam azt visszavonom,mert úgy döntöttem folytatom a történetet.
Ez nagyrészt Juditnak,Go0ofynak és Encikének köszönhető.
Köszönöm nekik!!!
Alapjában véve egy határozott ember vagyok,de ez néha meginog,viszont eldöntöttem még sokáig folytatom a történetemet.
Azzal is tisztában vagyok,hogy az elmúlt hetekben sokszor írtam,hogy még a héten jön a friss,de sok minden volt ami közbejött.
Viszont,ha tényleg minden összejön a héten megkapjátok a frisst,de mint mindig nem ígérek semmi konkrétat.

Puszi:)
Carly

5 megjegyzés:

bea írta...

Azta! Most olvasom, hogy miken töröd (törted) a fejed! :( Carly, ne ijesztgess minket ilyenekkel!!! A történet mint, tudjuk nagyon jó, és nagyon szuperül írsz!! Hát, igen Nikinek elég sok dolga van mostanában, szerintem szegény azt sem tudja hol áll a feje. De mi kitartunk melletted, még ha nem sűrűn lesz is friss!! És örülök, hogy meggondoltad magad, és folytatod még jó sokáig! A lényeg, nem kell aggódni, ha nem tudod mindig hozni a frisst, mi itt leszünk és türelmesen várjuk!!! :D
Puszi!!!

Carly írta...

Imádom Nikit,mert mindig segít.
Mikor azt a hírt írtam nagyon mérges voltam,de nem rá,hanem másra és igazából azt sem tudom minek írtam bele.
Mindegy.
Nagyon örülök,hogy kitartotok mellettem és vagytok nekem.
Annak pedig pláne,hogy még tetszik is nektek amit írok.
Ti valószínűleg nem tudjátok,de nagyon szeretlek titeket(jó értelemben és nem kell félreérteni)XD

Puszi:)
Carly

bea írta...

Tudom, hogy nem a Nikire haragszol! Én is tudom, hogy sokat segít, egyszer már majdnem én is feladtam az első történetemnél, de ő biztatott, hogy folytassam, és ezért nagyon hálás vagyok neki!! És ő segített nekem még a kezdetek kezdetén is. A kritikáiból rengeteget tanultam, és örülök neki, hogy megismertem! :)

Nagyon aranyos vagy, hogy szeretsz minket, szerintem ez kölcsönös, és természetesen nem értjük félre! (Rossz az, aki rosszra gondol!xD)

=)GoOofy(= írta...

Örülök hogy hallgattál ránk/rám...
Nem is tudom mit csináltam volna, ha vissza vonulót fújsz!Az egyk kedvenc bloggerem, íróm vagy.A te sztoridhoz ragaszkodom!
Ne ijeszgess!
Várom a frisst!
Puszi, GoOofy

Carly írta...

bea:

Nagyon köszönöm,hogy kölcsönös!!!

GoOofy:

Nem lesz több ijesztgetés,ha mégis kínlódnék vagy nem érezném jól magam a bőrömben,akkor beszélek rögtön veletek,mert tényleg fontosak vagyok.

Puszi mindkettőtöknek és mindenkinek,aki olvas engem!!!!

Carly

Megjegyzés küldése