Régebben még senki sem hitte, hogy léteznének farkasok és az ők ősi ellenségeik, a vámpírok. Azonban létezik egy ősi quileute legenda, mely egy alakváltó lányról szól, aki bevésődik egy félvér vámpírba, és nemcsak ők, hanem a gyerekeik is olyan hatalommal rendelkeznek majd, amivel átvehetik a vámpír társadalom felett a hatalmat. A legendák néha megelevenednek, avagy teljesen más értelmet kapnak, attól függ, hogy a kiválasztott lány miképpen alakítja az életét. Kövesd végig a történetet, és megtudod, mit hoz az ősi jóslat a szereplők életében!

2010. június 27., vasárnap

Meglepetés!!!

Helló mindenkinek!!!

Mint már írtam nektek,erre a hétre tartogattam egy meglepetést:D
Itt is van,mivel a múlthéten késett a fejezet arra gondoltam,hogy ezen a héten kettőt kaptok kárpótlás képen.
Remélem mindenkinek tetszeni fog az új fejezet,és nagyon hálás lennék,ah megajándékoznátok kommentárokkal is,akik eddig is írtak azoknak nagyon köszönöm,akik pedig esetleg ezután pötyögnek nekem pár szót vagy sort előre is megköszönöm!
Ezúton is köszönöm bétámnak,hogy képes volt éjjel egykor átnézni a fejezetet.
Puszi mindenkinek,aki olvas és annak is,aki véletlenül felém téved és elolvassa a történetem!

Sziasztok!
Carly

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése